-sannaandersson-

Alla inlägg under maj 2012

Av sanna andersson - 31 maj 2012 19:37

kom nyss hem från birsta,

fick med mig en vit kofta, örhängen,halsband och lösnaglar hem,(inga bilder på de)

MEN tänkte att ni sku´lle få se bild bomb ett a lillan,

sen kommer del 2, om nån dag

sen kommer en bildbomb på attila men den delar jag inte upp:)

kommentera gärna vad ni tycker om:

BILDERNA:D

                 

gogumman min..:)

imorgon så är vi lediga pga av operiation dagsverke, eller hur det stavas:)

så ska vara hos mormor så så då bloggar jag ev från dom´s dator:)

ska fixa med lite kläder nu:)

puss

 
Av sanna andersson - 31 maj 2012 10:43

hej:)

idag så är det torsdag=långdag.

inget spc att veta,

sen åker jag bussen hem och sen så drar jag och mamma till birsta

och köper lite små saker till avslutningen:)

har INGET intresant att skriva nu nu så det får räcka.

det kommer en bild´bomb snart oxå:)

först en del på lillan sen nån annan dag kommer del 2 på lillan sen samma sak med attila:)

ska gå nu mer bloggar när jag kmr hem eller ikv.

puuss

   

litet smakprov :P

Av sanna andersson - 30 maj 2012 17:04

hej:)

har inte haft nån tid för att slå på datan ch blogga, eller ork.

förlåt för det.

men iaf,

idag så har det vare en helt normal skoldag och efter skolan så gick jag ocg majoch red lillan och poppe( maja red påppe för frida hann inte) men vi red inte tsm, för att jag skulle ut och jogga och maja skulle köra dressy i skogen:)

att jogga lillan var inte problem:)

men en as läskigt sak hände:o

gick in på en stig i skogen som jag inte visste vart den ledde,

och så när jag hade komme typ 5 meter så är det nå svart sak som börjar prasla omkring i skogen.

jag kollde och vet ni vad det vaaaaa?

en tvättbjörn.

liiite panik man fick, men när det såg lillan blev det rädd och sprang ivg,

asså omg..

har aldrig sett en sån

IAF:

imorgon rider jag inte utan då får hon stå.

men då drar jag till birsta med mammi och kollar på en kofta , smycket och lösnaglar:)

orkar inte blogga nå mer.

bloggar hos mormor och morfar om det var intresant.,

hittade några SÖTA bilder:

           

gud vad uppklämd jag ser ut på sista bilden:) men det var typ 4 år sedan :) gull

 

 

Av sanna andersson - 26 maj 2012 20:36

hej:)

idag har det vare en bra dag:

kl 8 klev jag upp,

sen vid halv 9 så skjutsade mamma mig till mrf,(vi hämtade frida först)

och där så samlades vi ( vi i grönt kort kursen)

och den åkte vi alla till näset för att kolla på tävlingarna där, rätt så spännande för jag har inte vare där förut:)

men iaf, sen vid halv 11 så åke vi hem,'

frida och jag gick hem till henne, åt lunch och sedan gick vi till attila storm:)

red barbacka till volten och jobbade lite med dom sedan tog vi en massa kort som frida ska skicka till mig idag eller imorgon:)

men det vart jätte fina :)

iaf så imorgon så har jag jouren pga av det ¨så blir det ingen bloggning, ev på kvällen och ndet kommer jag nog hinna,

meeeen,

imorgon rider jag sonja på fm..tro jag, sen får jag se om jag hinner rida lillan?:)

och!

den 9onde juni ska jag vara med på min första hopp ``tävling`` med lillan,

det är bara en klubbtävling men ändå,

är sjukt taggad!

hon är ju så söt min ``hopphäst``

     

           men ibland vill man bara inte-.-

 

puss

Av sanna andersson - 25 maj 2012 17:57

ebba och jag har ju startat ett program som heter ``biggest ponnies``

och det går ut på att banta sonja och chico, och tyfon (delvis, för han är inte med så ofta)

och vi har hitills haft ett tränings pass, ute i skogen:)

och det gick ju siom det gick:)

men vi filmade en gång när vi galopperade i en backe:P

inte så bra bild men vi ska fixa en kamera man:)

och här kommer filmem,

mer kommer såklart!

och vi är inte bara ute i skogen vi ska oxå vara på gymmet(banan)

men här kommer filmen iaf, när vi är ute i skogen:

mer filmer kommer, som sagt.

och vi fick ställa kameran på en stubbe så man ser inte hela vägen upp på ängen:)


imorgon rider jag sonja, efter lunch!

puss
  

-

Av sanna andersson - 25 maj 2012 14:55

är hos maja nu,

åker bussen hem 15:40.

bloggar då.

puss

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards